AMG look for 03 e200k
It says the colour is black and the paint is Metallic . Is it rally black then, noe blue-ish? Arent there only two true black colour from Mercedes, obsidian black and another? Also it is elegance versjon. Will it look bad with only an amg frontbumper on it? Can someone link a pic of a w211 with only an amg frontbumper and rest stock? If it looks bad ill have to buy a whole package then. It doesnt have parktronic so i will have to get without holes. Does the 03-06 amg use another grill aswell? Same as avantgard ? Should i get oem or replica bumpers?
Alot of questions i know, hope you could help. I want atleast the front to be 100% amg look with painted grill. This will be my first ever car. Thanks
Last edited by zelly; Oct 22, 2012 at 11:51 AM.
Også en AMG bakfanger ville ikke passet på den bilen med de eksospottene da de er ikke originale fra Mercedes,så jeg ville helst beholdt den bakfangeren sånn som den er.
Hvis du har penger da er det bare å kjøpe AMG frontfanger,avantguard grill og noen finere felger da de på bildene ser helt grusomt ut på bilen.
Også en AMG bakfanger ville ikke passet på den bilen med de eksospottene da de er ikke originale fra Mercedes,så jeg ville helst beholdt den bakfangeren sånn som den er.
Hvis du har penger da er det bare å kjøpe AMG frontfanger,avantguard grill og noen finere felger da de på bildene ser helt grusomt ut på bilen.
Edit; blir ****a pga jeg bruker mobil, er uten pc i en uke
Bra norsk forum for mercedes ved siden av mercefreaken er mbentusiastklubb.no,er medlem der selv.
Trending Topics
Vet ikke om denne bilen har luftdempere, men de er svindyre og ikke særlig robuste. Har noen skrekkhistorier på lager fra min 2004 E-500, men den har vært under garanti så jeg har sluppet de dyreste reprasjonene.
Lykke til.
The Best of Mercedes & AMG
Vet ikke om denne bilen har luftdempere, men de er svindyre og ikke særlig robuste. Har noen skrekkhistorier på lager fra min 2004 E-500, men den har vært under garanti så jeg har sluppet de dyreste reprasjonene.
Lykke til.
Min bil har gått ut på garantien og det gjør meg nervøs, har 4 hjulstrekk og skulle automatkassa med alt det utstyret ryke så koster det over halparten av bruktverdien på bilen å få det reparert. Billigere å få seg noe nyere, eller gifte seg med Mercedesmekaniker..
Min bil har gått ut på garantien og det gjør meg nervøs, har 4 hjulstrekk og skulle automatkassa med alt det utstyret ryke så koster det over halparten av bruktverdien på bilen å få det reparert. Billigere å få seg noe nyere, eller gifte seg med Mercedesmekaniker..

Koster ca 10000kr per demper inkludert arbeid å bytte.
http://www.mbscashopen.se/sv/e-klass...t-med-pdc.html
http://www.mbscashopen.se/sv/e-klass...t-med-pdc.html
Zelly:
Skjønner du skal skifte støtfangere så bilen skal se ut som noe den ikke er: AMG:
Det er jo som å smøre lebestift på en gris, den blir ikke AMG uansett..

Anbefaler heller å bruke pengene på noe brukbart isteden, nye dekk og bremser, etc, kosmetikk er bortkastet, men, men bare min mening og den spurte du ikke om så da så.
Søk litt på det emne om å jåle til en W211 til å se ut som AMG her på forumet så får du mange treff.
Ser du er i Bodø? En annen kar på dette forumet har en W211 stasjonsvogn i Bodø, han heter Norseman, Widerømekaniker såvidt jeg husker.
Last edited by NorseWagon; Oct 25, 2012 at 07:01 PM.
Zelly:
Skjønner du skal skifte støtfangere så bilen skal se ut som noe den ikke er: AMG:
Det er jo som å smøre lebestift på en gris, den blir ikke AMG uansett..

Anbefaler heller å bruke pengene på noe brukbart isteden, nye dekk og bremser, etc, kosmetikk er bortkastet, men, men bare min mening og den spurte du ikke om så da så.
Søk litt på det emne om å jåle til en W211 til å se ut som AMG her på forumet så får du mange treff.
Ser du er i Bodø? En annen kar på dette forumet har en W211 stasjonsvogn i Bodø, han heter Norseman, Widerømekaniker såvidt jeg husker.
studerer i bodø for tiden ja