Help how to install LED turbo air vent for Mercedes Benz W205 C
Last edited by pablitoito; Feb 1, 2020 at 05:31 PM.
Are the central console aerators screwed behind? is that those of the extremes apparently have to be pulled with a tool.
The 12v connection I do not understand where I have to take it.
Are the central console aerators screwed behind? is that those of the extremes apparently have to be pulled with a tool.
The 12v connection I do not understand where I have to take it.
look at the used center consoles for sale on ebay, find one with good pics of the back you can see what I mean. It's easy.
Mire las consolas centrales usadas en venta en eBay, encuentre una con buenas fotos de la parte posterior que pueda ver. lo que quiero decir. Es fácil. [/ CITA]
Si si ya tengo instalada las luces en la consola central, lo que quiero es que alguien me ayude en la instalacion de las turbinas de aire acondicionado con led
Mire las consolas centrales usadas en venta en eBay, encuentre una con buenas fotos de la parte posterior que pueda ver. lo que quiero decir. Es fácil. [/ CITA]
Si si ya tengo instalada las luces en la consola central, lo que quiero es que alguien me ayude en la instalacion de las turbinas de aire acondicionado con led
Trending Topics
The Best of Mercedes & AMG
eBay o AliExpress. Simplemente hacen clic y tienen cables que se conectan a una fuente de alimentación de 12v, generalmente en la parte posterior del encendedor [/ QUOTE]
Thank you very much for your answer, the problem that I don't know where to take power to work